אביב הג’אז.

     

    And you will sing
    as long as there’s a song
    the feelings never gone
    it was the first time to be in love.
    Maybe tomorrow,i’ll never sing again
    but i’ll remember when
    it was the first time to be in love…

    .

    השירים, השרים והנוגנים:

    .

    רדיו זמן השלום- southseventies– jazz- פרק ראשון, פרק שניפרק שלישי ורביעי.

    .

    אני מציעה לאפרו-אמריקאים למכור את הנכסים שלהם באמריקה, ולחזור לאפריקה ולהלחם באדם הלבן באפריקה ולהשיב לאפריקאים את אוצרותיהם.

    מבחינה כלכלית עם ערך הנכסים שלהם באמריקה הם יוכלו להיות עשירים באפריקה.

    ברור לכל שגם האומן האפרו- אמריקאי יכול לפעול בשוק עולמי אותו הדבר מאפריקה כמו באמריקה, בעולם האינטרנט, אין משמעות למקום בו האומן יוצר. יש אומנים שכבר לא צריכים את אמריקה כמנוף להצלחה עולמית והם יכולים להאציל על אומנים חדשים באפריקה.

    נכון,

    יש מצב שהאדם הלבן לא יתן sertifcate לאפריקאים שירצו לעזוב את אמריקה ולחזור לאפריקה.

    אני טוענת שהכלכלה האמריקאית תחווה משבר כלכלי גדול מאוד עם יציאת האפריקאים מאמריקה, ואולי גם הגדול בתולדותיה.

    .

    רדיו זמן השלום התוכנית השנית של גאז בים התיכון:

    היופי של הצבע שאתה אוהב לא יוכל להתקיים ללא הצבע שאתה לא אוהב . כך שחשוב שיהיה קיום לצבע שאתה לא אוהב, כדי שתוכל לאהוב את הצבע שאתה אוהב.

    בדיוק כמו שזה עושה טוב ל- COFIX שיש עוד כמוה בכמה צבעים.

    ואתה יודע שאני חושבת ששרון יצחק תשובה, לבן.

    ושבגין ורבין היו מזרחים.

    .

    בסופו של יום,
    דרוקמן לא יכול לדרוש מוות לערבים כשהוא לא דורש את מותו של מוטי אלון.
    בסופו של יום,
    דרוקמן לא יכל לצעוק- רבין בוגד כשבסופו של יום הוא לא צעק שמוטי אלון בוגד,
    בסופו של יום,
    דרוקמן לא יכול לשרוף מסגדים כל עוד הוא לא שורף את ישיבתו של מוטי אלון.

    קול בנט ערווה.

    .

    .

    SPACIAL.

    .

           
     

    SALAM ALAY:

    saudia avec israel avec corsica:

    swing the yidish:

    .

       
       
       

    .

    התקליט AMERICAN PRAYER נעשה לאחר מותו של ג’ים מוריסון, יש הרבה שירים שג’ים הקליט עצמו מקריא אותם וה- DOORS עשו אותם ביחד עם מוסיקה, בסוף התקליט יש מעט זמן שקט ואז ג’ים מדבר. את ההקראה הזו של ג’ים לא הרבה מכירים, כי הרבה פעמים חושבים שהתקליט נגמר ואז מוציאים אותו.

    מה שעשיתי בתוכנית כתר מלכות היה לשים את הקטע של ALBINONI עם הגיטרה שכולם אוהבים מהתקליט הזה, ושילבתי אותו ביחד עם מילותיו של ג’ים מסוף התקליט ביחד עם היצירה של ALBINONI בניגון הקלאסי ביחד עם פרק צפונותיך מכתר מלכות של איבן גבירול. כך בחרתי להביא לאור השמש את דבריו האלה של ג’ים שנראה צלוב על עטיפת התקליט.

    התקליט AMERICAN PRAYER נעשה לאחר מותו של ג’ים מוריסון, יש הרבה שירים שג’ים הקליט עצמו מקריא אותם וה- DOORS עשו אותם ביחד עם מוסיקה, בסוף התקליט יש מעט זמן שקט ואז ג’ים מדבר. את ההקראה הזו של ג’ים לא הרבה מכירים, כי הרבה פעמים חושבים שהתקליט נגמר ואז מוציאים אותו.

    מה שעשיתי בתוכנית כתר מלכות היה לשים את הקטע של ALBINONI עם הגיטרה שכולם אוהבים מהתקליט הזה, ושילבתי אותו ביחד עם מילותיו של ג’ים מסוף התקליט ביחד עם היצירה של ALBINONI בניגון הקלאסי ביחד עם פרק צפונותיך מכתר מלכות של איבן גבירול. כך בחרתי להביא לאור השמש את דבריו האלה של ג’ים שנראה צלוב על עטיפת התקליט.

    .

    STIMELA.

    .

     

    ואת העריכה הזאת שמתי ביחד עם  STIMELA ועם השיר  IF THEIR ANYBODY OUT THER גם של MASAKELA  ביחד עם IS THER ANIBODY OUT THER של PINK FLOYED  ביחד עם GENESIS והקראה מכתר מלכות..

    .

    .

    התוכנית COAL TRAIN היא עם שירים מהארצות שהזכיר MASAKELA בשירו ועם עוד שירים מאפריקה בכלל..

    רדיו זמן השלום-אביב העמים- COAL TRAIN-עמוד התוכנית.

    .

    וַיְסִרֶהָ מִגְּבִירָה, אֲשֶׁר-עָשְׂתָה מִפְלֶצֶת, לָאֲשֵׁרָה; מלכים.

    .

    דבר התוכנית.
    בשורה התחתונה,
    הפולניות של פולין הן לא כמו הפולניות של האשכנזים...
    עושה רושם שהפולניות של פולין גומרות ולא רק מהצלחת של קיטון.
    דבר התוכנית .
    בשורה התחתונה,
    הפולניות של פולין הן לא כמו הפולניות של האשכנזים...
    עושה רושם שהפולניות של פולין גומרות ולא רק מהצלחת של קיטון...

    ...

    farsi&greek jazzz..

    .
    מצאתי לנכון לאחד את תוכנית על הדרך לתוכנית מוסיקת ג’אז יוונית כחלק מהיחידה השלמה של מוסיקת ג’אז יוונית כי בתוכנית הקראתי עובדות על מלכות ספרט”ה שהיא ערש הקפיטליזם, הטייקוניזם וכל הרעות החולות של דיקטטוריזים במסכות כאלה או אחרות, ואני מוצאת שהדברים מאוד נכונים לאיחוד עם תוכנית מוסיקת ג’אז יוונית שכידוע לכולנו ערש מוסיקת הג’אז נובע מתלונת העני, הג’אז היה הכלי בו עניים השתמשו כדי להביע את תלונת ותפילת העני. נהוג לחשוב שיוון היא ערש התרבות המערבית, מי שטוען כך הוא טועה ומטעה, המוסיקה היוונית היא מוסיקה מזרחית, המנהגים של העם היווני הם מנהגים מזרחים. הקשר בין המערב ליוון הוא אינו קשר רוחי עם העם, הקשר של המערב עם יוון הוא שמשם צמחו הקפיטליזם, הדיקטטוריזים , האימפריאליזם.

    משמע:

    העם היווני הוא מהראשונים בעת החדשה שסבל מהנהגה מהסוג הזה.  וזה הקשר של המערב  עם יוון.

    להזכירכם כ- 90 אחוז מתושבי ספרט”ה היו היוונים המקוריים שהוחל עליהם שלטון זר\ מערבי שאנס אותם להיות עבדים להם.

    .

    ג’אז בים התיכון הראשון עם עוד תוכניות ג’אז שעשיתי במשך השנים.

    .

    .

    .

    עמודי נושא ראשים עם שמות השרים והנוגנים ודבר התוכניות: 

    רדיו זמן השלום- עמוד הנושא- מראשיתו ועד שנת שישים ושבע .

    רדיו זמן השלום-עמוד הנושא- שנת שישים ושמונה.

    רדיו זמן השלום- עמוד הנושא לשנת שישים ותשע.

    רדיו זמן השלום – עמוד הנושא לשנת השבעים.

    רדיו זמן השלום–לשנת שבעים ואחת.

     

    .

    .